Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпроси за бъдеща покупка на 156 Crosswagon Q4

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от edimen Покажи съобщение
    @Goro_Q4, еми може и да има няколко в света ама знам ли . Все пак в момента имам 3 коли, не Деу-то ги прави тези ускорения, а едно Е36 с наляти доста хиляди лева в тунинги, но това няма значение в момента. Ще има да обикалям, пък дано изпадне Q4 запазен екземпляр хубавото е, че не са скъпи към момента между 6-7к ще се намери кола, а на мен бюджета ми е почти двойно. Нямам проблеми веднъж да и направя големите ремонти но не и да ги правя всяка година-две

    ПП Също така със дърпането на ремарке как се спарвя, става въпрос за евентуална платформа за кола?

    ПП 2 Деу-то е желязно, моето няма точка ръжда, а май се оказа, че е и на реалните си 107к километра като го взех. Поддържа се буквално с пари от банички и върши чудесна работа за това което е!
    Пожелавам ти да си намериш читав Кросвагон... мисля, че знаеш как да избереш, но дори да има да има някои забележки, с твоя бюджет ще я направиш чисто нова. И аз много се надявам моята да излезе безпроблемна кола като Деутата и да не правя големи ремонти всяка година.
    Не знам колко си повлиян от мненията, че италиянските коли били боклуци със скъпа подръжка... примират за VAG групата - там били най-добрите коли... да ама от класа на Кросвагона имат само едно Ауди олроуд, дето нито е по-евтино, нито с по евтина подръжка, а шкодите 4х4 са много далеч от това, за което говорим.
    Между другото и за корейските коли през 90-те говореха, че били боклуци... ама такситата като почнаха да им превъртат километражите, доста затихна тая простотия
    Не знам Кросвагона как ще се държи с ремарке. От гледна точка на сила, няма проблем - ще го тегли, но колко често ще се скапва съединителя вече е божа работа, а смяната била цифра, щото се сменял и маховика освен всички останали джаджи. Като лъсне и нещо допълнително при разглобяването, ремонта ще отиде над 2000 лв

    Comment


    • #17
      Приказки като приказки, има доволни и недоволни от всяка марка! Въпроса е че голяма част от хората не предвиждат адекватно, че колата трябва да се поддържа, защото не е нова от магазина за да и се сменят масло, филтри и накладки. Иначе защо да се сменя и маховика ако не е износен? Съединител комплект се намират по https://www.autopower.bg/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82-%D1%81%D1%8A%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%82%D 0%B5%D0%BB-luk-alfa-romeo-156-932-sportwagon-1.9-jtd-16v-q4-623354600-g83c110-i24839336.html"]400л[/URL] в интернет
      Също намирам и маховик за 860лв

      Като прибавим, че повечето хора могат да вземат с отстъпки частите. Мисля, че спокойно може да се влезне до към 1400-1500лв със труда. Вече има и някакъв маховик на закс за 1400лв

      Да не би да гледам грешни части и за кроссвагона да са различни?
      Last edited by edimen; d.m.y г., 14:28.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от edimen Покажи съобщение
        Приказки като приказки, има доволни и недоволни от всяка марка! Въпроса е че голяма част от хората не предвиждат адекватно, че колата трябва да се поддържа, защото не е нова от магазина за да и се сменят масло, филтри и накладки. Иначе защо да се сменя и маховика ако не е износен? Съединител комплект се намират по https://www.autopower.bg/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82-%D1%81%D1%8A%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%82%D 0%B5%D0%BB-luk-alfa-romeo-156-932-sportwagon-1.9-jtd-16v-q4-623354600-g83c110-i24839336.html"]400л[/URL] в интернет
        Също намирам и маховик за 860лв

        Като прибавим, че повечето хора могат да вземат с отстъпки частите. Мисля, че спокойно може да се влезне до към 1400-1500лв със труда. Вече има и някакъв маховик на закс за 1400лв

        Да не би да гледам грешни части и за кроссвагона да са различни?
        Мисля, че гледаш правилните части и даже ми се струват малко надути цените. Като писах 2000 лв имах предвид смяна и на маховик и порядъчна цифра за работата. Казаха, че маховика бил демпферен и при смяна на съединител, дори да изглеждал здрав, нямало смисъл да се оставя стария, защото със сигурност нямало да изкара колкото новите феродов и притискателен дискове, а след година, отново цялото това разглобяване само за него е тъпо. Имах също предвид, че като се разглоби отдолу колата, няма начин да не лъсне още нещо за смяна - а от опит вече знам, че каквото и да е, с по-малко от 200 -300 лв няма да се разминем... отиват си полека времената на колите от 90-те години, дето с 500 -600 лв правиш колата чисто нова...

        Comment

        Working...
        X